Si Comel ngan wallet princess nya...^__^

by - January 16, 2010



Si kecil nie macam2 jer kerenah dia. Ha ha peneman dan penghibur walopun dalam ke'tensen'an. Ha ha ha... hari nie dia dapat dompet baru.. Mcm biasa lah dompet princess. Tak sabar2 nak masukkan duit rectangle. Sebab duit singgit dah takde. Aku bagi dia simpan duit Saidina lah..janji dompet berisi. Sukernya dia... ha ha ha.. Anis..Anis... mcm ajer dia.

Satu lagi kami kali nie suker gi taman. Dia apa lagi main beskal la... Semalam kemain lagi janji nak bangun pagi gi taman tp tido smpi ke pagi.. Aku plak kesian lak nak kejutkan. Sbb semalam dia tido lmbt main game facebook. Apa lg kalo bukan Fish Ville ngan HappyPet kegemaran dia. Cyber cat dia suker la... tp kalo kucing hidup mau menjerit dia lari... he he he.^_^


Esok janji nak main taman pagi2 tgk la mcm mana. Sbb ptg asyik hujan jer... Aku nak joging pun tak jadi... ha ha ha (",)

You May Also Like

0 comments