Hatiku terusik lagi

by - September 29, 2010


Dah lama tak coret disini.. Hari nie terusik lagi nak mencoret bila hati mula goyah... Masih ada diriku ke dalam hatinya? Duhai hati tabah kan dan berani ye... You have gone through a lot before I'm sure you can survive this one.

Semalam hati berdebar-debar. Broadband USB yang dicari tak ketemu. Last2 browsing jugak pki mobile. Malam nanti sesi mencari lagi. Pukul 12.30 hati berdebar2 rindu kat si dia. Tentunya dia tgh tido. But I still send sms. Tepat pukul 4 terjaga lagi. Ku panjatkan doa berserta 2 rakaat memohon  di teguhkan dan dikuatkan ikatan hati antara kami...

You will never know how strong your love is until it is put to the test. Dan dimasa ini kasih sayang kami diuji. At least my heart is challenge. Dia selalu pesan.. "Awak selalu sangat menangis tak elok.." Tapi nak buat mcm mana that is who I am. That is where i vent out my feelings. Dah nangis ku panjatkan doa. Lama ku sujud mohon diakuatkan hati2 kami. Ya Allah sesunggahnya hanya Engkau yang tahu sedalam mana kasihku. Dia hadir saat aku sangat memerlukan. Dan kini sekali lagi hatiku diuji... Mampukah hati nie bertahan lagi?


Mimpi tu mainan tido.. tapi kadang2 ianya cermin hati... Kerap kali dia hadir. Jangan pergi ya sayang. . Mama sayang Anis jugak.. I am yours and your heart are mine. Let it stay that way. Muuaaahss! Cayang awak..

You May Also Like

0 comments